Thursday, October 4, 2007

Ubuntu


Evet yaklaşık 3 hafta önce internetten sipariş vermiş olduğum ubuntu cd lerim elime ulaştı. Çevremdekilere dağıtma fikri ile 10 adet istemiştim. Gerçekten çok ilginç çünkü en ufak bir ücret ödemeden yurt dısından kargo ücretini karşılayarak gönderildi bu cd ler..bundan sonra ubuntu sürümü ile daha çok haşır neşir olmayı düşünüyorum. Geliştirme ortamlarımın linux sürümlerini indirdim. Evdeki bilgisayarıma bunları kurduktan sonra ..eğer sorunsuz bir şekilde bunu başarabilirsem yazılım geliştirme adına yaptıgım çalışmalarıma linux üzerinde devam edicem..gerçekten heycan verici bir durum benim için : ) kurulumları bitirdikten sonra karşılaştığım hataları ve çözüm yollarını içeren geniş bir yazı yazmayı da düşünüyorum bloğuma. Linux üzerinde java yazmak isteyenlere bir roadmap olabileceği inancındayım :)

No comments:

Powered By Blogger